Tuesday 22 October 2013

throwback #2


MASA untuk throwback ! ihihi
kejadian adalah pada jumaat lepas...plan yg xplan sgt pon sbnrnye sbb aci main keluar je nak jalan-jalan..erk sebenarnya alasan keluar bandar untuk job hunting...my bestie @chekiera (ck)-kita bg shotfom la...malas nak menulis nama panjang-panjang ni...Alasan sungguh !dia  nak carik part-time job before futher study pada bulan 3 nanti...alang-alang lama lagi nak smbung baik la carik keje dapat jugak duit poket kan..

Tapi aku rasa xjob hunting pon sbnrnye..masuk-masuk kereta je a.k.a encik oyen then decide pegi makan dulu...dekat nak lunch dah mase tu terus gerak pegi secret recipe..ck tula teringin SR..aku layankan aje. akmaklum la...hanya penumpang...ahah...Encik oyen tu early birthday present untuk ck kita ni..huntunglahh besday dapat car sebijik... :) *HAPPY BIRTHDAY IN ADVANCE DEAR.. padahal besday nanti bulan nov...hahaha...takpela..

dating w CK

foto di SR ~ hihi (xde org berani la amek gmbr :p)

Lepas makan, terfikir pula nak tengok wayang..Lagi insidious 2 dah keluar..apa lagi..memang booking nak tgok cerita tu la kan..Sekali tengok show schedule pukul 12.40, 3.00, 5.15...Nak ambil pukul 12.40 macam xsempat...ok decide la nak tgok pukul 3.00..Habes je makan kami gerak pula pegi OS..konon nya nak cari peluang kerja tapi sampai-sampai shopping jugak first..sempat la aku beli 1 helai cardigan, 1 blouse dgn spsg kasut. Haish..Lepas tu cpt-cpt aku ckp kat ck tahan aku dari keluar duit membeli barang. Nasib la ck pon beli beg kalau x aku dah rasa mcm aku je shopping lebih..

tak habis shopping pon sebenarnya..mana la nak pernah cukup kan..hahah...tapi cpt-cpt sedar yg tujuan utama pegi sana...then mula la pencarian kerja...eceh ayatt.ahaks

khusyuk mengisi borang

sedang sibuk cari kerja ni kiteorang terlepas insidious pukul 3...tu la nasib la xbeli tiket wayang lagi...dan terpaksa la ambil tiket pukul 5.15...

Serious insidious 2 ni best ! elemen terkejut banyak...sengaja betul...tapi xmelatah ok...steady la walaupun cuak-cuak seram sikit...hahah...best la...berbaloi kalau tengok :) Tak nak review lelebih...tengok la sendiri...heheh

cinema ticket

Tamatlah coretan disini.


No comments: