Monday 25 November 2013

Happy Weekend


Hai ! Hai ! Hai !
Nak berceloteh tentang hujung minggu lepas. Weekend yang superb ! :)
Very de ohsem weekend..hihi
sebab aku dgn housemates pergi berais-skate di sunway piramid.
Ini pertama kali tau aku main ice-skating. Tak pernah nak cuba langsung pon sebelum ni sebab xreti pon main kasut roda tu. Dan sebenarnya aku xpernah main pon roller blade tuh. hehe.
Ice-skate ni best giler pulak tapi bila balik aje rumah memang habis la sakit-sakit seluruh badan. First timer biasa lah jatuh banyak kali. Aku melangkah masuk je dah nak tergolek kau tau. Naseb ade pkcik tepi tu paut lengan aku tapi last-last aku tergolek jugak depan tuh. hahah. Lebih kurang 10 kali jugak aku jatuh rasanya. huhuh. Malu dah letak tepi je beb.Kalau jatuh tu buat muka comel je sebab nak cover malu. keh2. padahal sebab nak cover dah terjerit kuat-kuat masa jatuh tu. tak boleh nak kawal 'volume' lah. kalau nak jatuh tu mesti terjerit. Eish.
Tapi aku rasa masa berais-skate tu aku dah xnampak orang pon. aku dok pandang bawah je sbb kalau aku pandang lurus depan konpem kejap lagi tergolek macam ape. Ahah
Walaupun jatuh banyak kali tapi best la. Tak rugi pon. **Serius cakap nih..ngeh3

Sum up the day's pictures 










No comments: