Saturday 28 September 2013

sg inki & aeon


haiiii ! haiii ! baru harini berkesempatan nak update blog...maaf la lambat nk update cerita kt blog...hahak..puffft...cam ade pembaca setia yg tertunggu-tunggu je...perasan sgt..hohoh...

ini cerita last weekend...disebabkan baru 2 minggu naik sem baru maka xde la busy sgt dgn segala macam keje so aku berserta budak2 rumah pon plan a vacation...hanya pergi mandi manda di sg inki & bershoping di aeon....yehooo...walaupon dekat je tapi sgt ohsem k..

kteorg sampai sana hampir pukul 12...sampai2 je terus bergambar...biasa lah zaman sekarang...singgah mana-mana perkara utama mesti la ambil gambar kan...posing kemain kau ! dah puas gambar apa lagi mesti la berendam dalam air...sejuk sgt airnya...besttt...

foto di sg inki :)





habis main air ni kteorg gerak pulak pegi aeon...pegi makan pizza..yummy..

lpstu shoping...tapi xshoping sgt sbb masa tu xtau duit da masuk ke belum..rupanya dah masuk..aku je yg xtau duit dah masuk masetu..ciss ~ 

disebabkan aku fikir duit xmasuk lagi kenalah aku berjimat haritu tp jimat-jimat pon aku smpat capai 2 helai t-shirt...hehehe...

tapi bagos jugak la aku xtau masetu...ade karang aku berbelanja sakan...aku dah mula rasa duit aku laju keluar macam air je ni...eish3...

kemain memasing shopin :b



No comments: