Friday 11 January 2013

5 done ! 1 waiting !

Alhamdulillah selesai dah paper ke - 5 pagi td.
so skrg aku tinggal satu pper je lagi iaitu pd senin depan.
paper NUTRITION ASSESSMENT.
semakin naik sem, exam pon semakin susah
tapi aku cuba lakukan yg terbaik.
aku dah buat sehabis baik & aku harap result aku xm'gecewakan
series aku xtipu aku cuak dgn result aku tp ape nak buat da selamat smpai kt tgn lecturer
aku dah xbole buat apa2. b'doa je yg mmpu skrg ni
agr result aku adalah yg sprti aku harapkan.
time study week and final exam ni aku sgt stress sbnrnye.
aku xtau la ape yg aku fikirkan.
tapi satu yg aku percaya
" Allah xkan membebani hambanya lebih dari kemampuannya "
aku tahu aku kuat w/pon xla sekuat mana.
aku tahu aku boleh harungi semua ni.
cuma tinggal 5 sem je lagi sebelum habis degree.
Insyaallah semuanya akan lebih baik.

No comments: