Saturday 6 October 2012

setia mall & bonding night !

ni kisah yg berlaku 2 mggu lepas....disebabkan mood yg teramat malas nk update entry baru...tu yg menyebabkan cerita yg agk basi ni lmbt utk diupdatekan...maaf ye blog sbb biarkan kau terbiar tak terusik...maaf maaf maaf.. :(( entry kali ni gak aku nak gabungkan 2 perkara penting yg berlaku dlm hidup aku sbb aku malas nk asing2 kan...lagipon cerita dah basi....baik gabung sekali jekan...lg senang...ok ! cukup utk mukadimah...kite stat cerita la yek !

sabtu lepas-lepas, aku dgn tiga org housemate aku p window shopin dekat setia city mall...mall baru ! *happy moments* seyes seronok giler ! thanx korang sbb gave me happy time..pegi sane tade beli ape2 pon...mmg just saje nk buang mase...tp actually pegi sane dgn niat nk beli hadiah utk sesi tukar2 hadiah pada malam nada's bonding night..dan mmg itu je pon yg aku beli mase prgi sane..gmbar hadiah aku xde sbb terlupa nk amek..so lets take a look the pixca ~ 

first time smpai setia city mall !
makan dekat pizza papa's john
mmber mnx tlg kem salam kt pekerja papa john tu
xsmpt nk smpaikan pon sbb malu (",)


malam bonding night ni sbnrnye dibuat khas utk merapatkan silaturrahim antara senior-junior...harap semua  ahli dpt mengenali sesama lain..this time jugak sgt2 meriah...tahniah utk ahli nada sbb dpt create event yg happening ni..malam tu jugak aku tersgt happy smpai ase nk menangis ! xterckp ape2...sgt terkelu..and thank sgt2 kt housemate yg sgt supportive & memahami...smpaikan dyeorg semua yg nk menangis utk aku...siap ade yg ase nk buat sujud syukur mase tu gak...haha :)) syg korg ! lets look at picture k




slps selesai event..semua bergambar dgn hadiah msg2

sampai sekarang aku still xtau sape yg bagi aku hadiah yg aku dpt..biarlah...xpenting sgt pon...yg penting aku tahu sape yg dpt hadiah aku...xsgke langsong ! 







No comments: