Sunday 28 October 2012

blue & green day

E-DAY (syahidah ghani & fairuz musa)

semalam majlis pertunangan kakak sedara aku berlangsung...tema biru sbb brg hantaran pihak perempuan semua biru n kakak sdra aku pon mmg pkai baju kurung biru utk majlis tu..terkejut aku tau tak bile aku tgk semua biru mse tu...dalam hati ni msti jap g kena bahan...mmg pon..huuuu ~ actually mmg xde d'beritahu pon kena pkai baju kaler ape utk majlis ni...so aku pon main rembat je baju raya tahun lepas n kebetulan lak baju tu pon warna biru ala2 nk same ngn kakak sedara aku ni..dah makcik2 ngn kakak sdra aku nyakat.. " eh, biru la..terikut tema...sape yg nk tunang ni"...hahaha :P sbb even family kakak sdra aku ni pon tde yg ikut theme...pakai je warne sesuka hati..haish...malu aku..nseb xsalah org yg nk engaged kan...:)) yela...xkan pnh nk salah la kan..gile ape..bkn aku dok sekali dlm bilik tggu bkal mak mertua sarung cincin pon...tentu la aku dok kt luar dok khusyuk dgr perbincangan hebat..hoho ~ best gak la dgr...tergelak jugak time org2 tua tu buat lawak..haish..apepon congrate buat kakak sedara aku..tahniah...tggu majlis nikah nye i'allah bulan 6 tahun depan.. >.<...cantik kakak sedara aku...simple je b'baju kurung time majlis bertunang ~

hantaran pihak perempuan
11 dulang ~


hantaran balas pihak lelaki
9 dulang ~

(muke penat lepas habes majlis)
see !
biru pulak aku mase tu
kan dah kena sakat xD
sy lambat lagi la
xhabes blaja lagi
sabar ea tggu..hikhik







No comments: