Wednesday 4 July 2012

welcome july ~

dah 4 july dah sekarang...series rasa cam tak percaya.....sebab aku dah habes 4 paper ! tinggal satu paper je lagi...yeah i like bebeh ! paper yg last ni pon adalah pada 14 july nnt..means ade mase 10 hari utk revise..uwaaaaaa...giler kan..tak penah dpt gap pnjg mcm ni...tapi seram pon ade nak hadap paper last ni...yela paper yg menguji betol...sem lepas aku cam harok jawab paper anp ni..byk giler aku tibai plus sesedap hati menggoreng esei segala bagai tu...tapi tak byk pon aku goreng sebab aku ingat lagi sem lepas punya la aku eksaited nak abes exam sampai jawab pon aci redo je..ciput je aku tulis...kering idea langsung...naseb aku leh dpt b...tak caya gak aku mula2 tu..mse aku cek result sem lepas, anp la aku tgk dulu then aku nmpak b...oh lega giler tapi bila tgk pointer xmemberangsangkan pon...sekali hamek kau paper lain yg semacam hampeh...tak capai target...mmg anp aku target b-  sebab aku tgok cara aku jawab cam xconfident je leh dpt markah...alhamdulillah la sgt2 bole gak capai b....tapi untuk sem ni...no komen tgk la cmne aku jawab nnt...huh ! cuak ! ok habes part exam ~

sempena nak meraikan gap yg panjang ni...aku + housemate telah berjimba di shah alam petang tadi...kteorg p main bowling je pon...dah la aku tak penah men pon tapi tak sangka last sekali tu aku bole dapat spare..haha ~ spare jela mampu...nak strike kne lain kali pulak...dah last tula tetiba semacam terer...yela bak kate org "save best for the last" huhuhu ~ besok pulak dgn secara rasmi nye aku mengisytiharkan aku balik rumah esok...tapi smpai ahad je..cukup la sekadar melepas rindu...eceh ! tapi betol la...aku balik kejap je...then ahad balik sini balik and stat study...heeee ~

No comments: