Friday 29 June 2012

3 more ~

yes...yes...yes...habes dah 2 exam paper untuk minggu ni iaitu ctu553 dgn NAD425..so tinggal lagi 3 paper to go ~ ohmaigod ! seyes lagi tiga paper ! melonjak semangat nak habeskan paper and then balik golek-golek kat rumah dgn senang hati tanpa memikirkan segala masalah..xD

walaupun hati tgh gumbira memikirkan pasal balik....hati ni gak xtenang pkir pasal exam yg dah lepas dan akan datang ni..series aku risau giler...yg dah lepas ni pon aku sgt cuak sbb aku rasa soklan mmg susah...seyesly susah ! n aku jawab je dgn pasrah tapi otak aku stil lagi pkir ape la result nnt...jgn sucks sudah la...aku xberharap sgt nk skor tinggi2 sebab seyes sem 2 ni subjek makin tough dan ia sgt memerlukan pengorbanan masa kalau nak skor...dah la gap sehari je most paper dgn chapter melambak2 xsempat cover...mmg aku risau dgn paper aku akan dtg ni..yg dah lepas tu aku risau gak tapi kena let go jelah...dah itu je yg mampu aku buad...aku berusaha gak tapi degree ni lain macam la...susah siot nak skor...ke aku sorg je yg rasa cmtu...tapi seyes beb..penah aku jwb panjang lebar karang habuk pon tade...strict sgt ke penandaan ke aku yg tak paham kehendak soalan...oh ~ paper tadi pon bole buad aku meraung kau tahu ! bole pulak mnx mcm-mcm dgn markah giler terbaik 15-20...nak goreng ape pon tatau...kunk kalau 0 huh mau menanges melalak macam hape pon entah lah...

urgh ! dah la..yg lepas tu lepas...hadapi yg akan dtg...tawakal jelah ~ tapi stil aku terkilan sebenarnye...exam 2 yg lepas ni susah wooo.....hmmm :(

sempena final exam ~
bilik aku yg tak serupa bilik dah !
huish
hahahahahaha

No comments: