Thursday 2 January 2014

1st entry 2014 !

Hai ! Masih tak terlambat lagi kan nak wish 'new year'..So, Happy New Year guysss.............
also for ladies ! heheh.
Sekarang ni rasa sangat pantas masa berlalu. sekejap je setahun dah berlalu, now dah tahun baru 2014. Masuk tahun baru biasa lah typical degree students..Rata-rata semua memang sedang 'berperang' di dewan peperiksaan. So, here GOOD LUCK for all of you including me. 
(nasib jugak 'paper exam' aku mula lambat. heuheuheu)


Tahun baru ini kita buka buku baru la ye. Kisah baru. Jalan cerita yang baru. Amboi ~ ingat novel ! heheh. Walaupun kisah hidup aku sepanjang 2013 tak la seperti dalam novel tapi tetap ada kisah menarik yang tersendiri..ada cerita suka duka - ceria tangis yang terpalit menjadi kenangan. Terima kasih atas masa lalu yang banyak memberi pengajaran, panduan...semoga aku belajar dari kesilapan. Don't repeat the same mistake twice. Dan semoga juga tahun baru ini memberi aku semangat baru. Yes ! semangat baru sebab aku lemau semacam nak menghadapi peperiksaan ni..lol (bukti- sengaja curi masa update blog tanpa rasa bersalah menghiraukan buku-buku ilmiah yang melambai-lambai mintak dibaca..krik..krik..krikk)

Juga semoga tahun baru ini membawa seribu-satu kebaikan untuk diri ini serta untuk semua.

sebab aku suka hijau jadik aku pilih kaler hijau untuk 2014
(w/pon xde kena-mengena :b)






No comments: