Friday 10 August 2012

preview : baju raya


hai ! hai ! da 21 hari dah umat islam berpuase....tinggal lebih kurg 8 hari je lagi nk raya....bila dah dekat raya ni konpem la org dah mula sibuk2 buat persiapan raya kan...shopin baju raya, kueh raya, kasut raya & macam-macam lagi la kan...semua raya punye pasal...ahakz...macam tu lah aku..same je...so nak cite baju raya aku kali ni kaler pink...cadangan abg aku...entah t'tbe lak tahun ni dia nk pakai warna pink...selama ni tak penah pulak nak kaler pink ="=...ade la tu something ttbe nak pink...mane lah laki nk pakai pink kan...and ttbe lak ade awek teros nk baju raya kaler pink...macam2.. >.< haha...lantak,,,aku tak kesah pon..dah semua setuju aku on je kaler ape2 pon...

ni aku nak preview baju raya aku....baju raya yg tak berapa nk siap sbb aku yg pemalas ni tersangat malas nk siapkan jahit manik kt baju tu...hohoho ~ meh la tgk....

gambar melintang

see ! tu hah jahit manik kt leher tu xsiap lagi
tah bile dpt siapkan
raya dah dekat
nk gerak buat ni ha yg leceh
cepat la mira oit siapkan !
haha

gambar menegak
ngeeee ~
banyak lagi tu lahai
chayok mira !

p/s : beli je yg dah siap kalau nk senang..hihi
baju raya oh baju raya !


No comments: